Over ons

Hier vind je onze algemene voorwaarden en antwoorden op veel gestelde vragen. 
 

Algemene voorwaarden

Veel gestelde vragen

Alle springkussen die u bij HORN besteld worden door ons opgezet en na afloop ook weer afgebroken, mits anders afgesproken.

Mocht het springkussen vies zijn vragen wij u om er met een doekje overheen te gaan. Als het springkussen nat is vragen we u om het droog te maken.

In principe bezorgen wij alle dagen van het jaar incl. de feestdagen.

Laat het springkussen opstaan en laat de lucht er niet uitlopen. Wacht tot de regenbui afgelopen is en probeer hem weer droog te maken met een handdoek.

Wanneer er schade is ontstaan aan het springkussen die u bij ons heeft gehuurd dient u contact met ons op te nemen. Wij komen langs om te kijken wat de schade is en of het gerepareerd kan worden. De kosten van de reparatie zijn voor de huurder.

Als u de schade niet meld en wij komen er later achter dat er schade aan het springkussen is ontstaan, dan worden ook de kosten van het niet kunnen verhuren van de springkussen voor uw rekening.

X